YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

15 Mart 2014 Cumartesi

Hasta yatalak Annemin Bakıcısıyla Sikişiyorum!

Adım Ahmet, 37 yaşındayım. Gebze taraflarında dededen kalma bir müstakil bir evde matemli annemle bu arada oturuyorum. Bekarım. Bu yaşta sebep bekarsınız derseniz, inmeli annemle yaşadığımdan evlenmeye bir kabil vaktim olmadı. 6 sene mukaddema bir seyrüsefer kazasına babam vefat etti, annemin ise malesef boynundan aşağısı felçli. Ablam var, ama o da evli, 3 çocuklu ve Samsunda yaşıyor. O zamandan beri anneme ben bakıyorum. Bakıyorum derken, basıcı gündüzleri bakması için bir bakıcı tuttuk, sabahleyin gelip, kısımlar ben gelince gidiyordu. Ve bu zamana kadar birkaç pare bakıcı değiştirdik. En son geçen sene serife hanımı buldum. ön gün hatun da oğlunun nispetle kalan, 47 yaşında mestur bir kadın. Kocası 2 bay çocuktan sonra terketmiş gitmiş, 10 yıldır da ortada yok. Neyse ön gün hatun 7 aydır anneme bakmaya sabahleyin gelip aksam gidiyor... 



Bir sabahleyin geldiğinde bir baktım elinde bir valiz vardı, lakin işe geç kaldığımdan birşey sormadan işe gittim. vakıa o da birşey söylememişti. Neyse, kısımlar geldiğimde serife eş evde oturuyordu. Selamlaştıktan sonra, “Ahmet bey, birşey diyeceğim, kabul ederseniz şunca sevinirim, akseptans etmezseniz de başımın çaresine bakmam lazım...” dedi. “Söyle ön gün hanım?” dedim. “Eğer akseptans ederseniz ben bu akşamdan itibaren imdi burada kalayım, gelinimle iyi melun atıştık, oğlum olacak vefasız da gelinin ağzına baktı, resmen evden attılar beni, sair da gidecek yerim yok!” dedi. gerçekte benimde işime gelirdi, sabahları serife hanımın gelmesini beklemeyecektim, akşamları ise evde durmama da lüzumlu yoktu, arkadaşlarla takılabilecektim, zira akşamları mesaiye kalmıyordum. Hemen, “Tabii olur, ne demek, aile uygun ne olsa, bir sürü kullanılmayan manasız göz var, istediğin odanın birinde kalabilirsin!” dedim. iyi sevindi. Valizini, beğendiği odaya bıraktık. Mutfağı ve banyoyu da dilediği gibi, kendi eviymiş kabil kullanabileceğini söyledim... 


O kısımlar yemekten sonra ben üzerimi değiştirmiş, eşofmanımı giymiştim. bile TV seyrediyorduk.Serifehanım, “Müsadenle ben bir banyo yapayım, çay demleniyor, banyodan çıkınca içeriz.” dedi ve banyoya girdi. 20-25 dakika sonra banyodan bornozla çıkıp odasına giderken, ilk kez tab münhal gördüm. birkaç zaman sonra üzerine gecelikle geldi, amma busefer gene tab örtülüydü. Geceliği uzun eteklik üzere olmadığından beyaz bacakları ve kalçalarının hatları olduğu kadar ortadaydı. İlk posta ilgi etmiştim, vücudu yavaş balık etinde, hoppa basenli kalçaları, 1.70 civarında olan boyu ile epey kalburüstü bir hat oluşturuyordu. Çayı getirip bardakları doldurduktan sonra, TV karşısında 3’lü koltuğa biraz daha hafif oturduğunda geceliğinin eteği az buçuk sıyrılmış, cihet aracılığıyla baldırları açılmıştı. Aklımda bir kötülük yoktu, amma bakışlarım takılmıştı. Elimde olmadan gözlerim kayıyordu, kışkırtma olmuştum ve sikim sertleşmişti. Sigara paketimi sağlamak için kalktığımda önümdeki oluşan çerge da serifenin gözünden kaçmamıştı. Sigaramı alıp geldiğimde ön gün dudu oturuşunu değiştirmiş, bacakları az buçuk daha ortaya çıkmış, geceliği kalçasına kadar açılmıştı... 


Serife eş çayını içtikten mutfağa gitti. Mutfakta birşeyler yapıyor olmalıydı ki, tencere tava sesi geliyordu. Bir mabeyin bana seslendi, “Ahmet koca gelebilirmisin? Yardımına ihtiyacım var!” dedi. Mutfağa gittim, lakin Serifehanım anca bir duruyordu ki, aşhane dolabın üstündeki tepsiyi örtmek için bukanak uçlarının üzerinde yükselip yukarıya uzanmış, tepsiyi gidermek için çekmiş ve o sırada tepsinin içinde tabakların olduğunu görünce, onları düşürmemek için kımıldamadan o pozisyonda kalmış. Tabii geceliği mafevk sıyrılmış, nerdeyse küloduna denli görünüyordu. mahkûm arkasına geçtim ve tepsiye uzanmaya çalıştığımda resmen kalçasına yapışmıştım vesikim Serifenin kalça yarığına gömülmüştü. O an sikim daha da sertleşmeye başladı. ön gün ise tabaklar düşmesin niteleyerek tepsiyi tuttuğu için pozisyonunu bozamıyordu. Ben bile tepsinin içindeki tabakları sessiz yegâne alıp tezgaha koyuyordum, fakat her uzandığımda, Serifenin götüne azıcık felan abanıyordum. Son tabağı aldığımda Serifeyi pekçe tezgaha yapıştırmıştım... 


En son tepsiyi indirdim koydum tezgaha, lakin Serifenin arkasından çekilmedim, sikimSerifenin içten kalça yarığına gömülmüş halde kaldım. kalori enteresan yanı, ön gün de ardı sıra çekilmem doğrultusunda tek bir girişimde bulunmuyordu. aksine arkasını önüme bastırıyordu, hemde kabartılı bir şekilde. Siker gibi az buçuk fevk süfli kerkindiğimde, Serifenin hafifçe, “Ooohhhhh...” dediğini duydum. berenarı elan kerkindim, bu savaş inceden inlemeye başladı. Yandan kulağının altına bir öpücük kondurdum ve fısıldayarak, “Yatakodama gidelim mi?” diyerek sordum. ışıldamak bir sesle, “Evet, mebzul ihtiyacım var!” dedi. Kucağıma aldığım kabilinden mecra odama götürdüm ve yatağa sırtüstü bıraktım. Eşofmanımın altını çıkarıp üstüne uzandım. Dudaklarımız buluştuğunda şehvet zarfında öpüşmeye başlamıştık. Bir elim bacaklarından geceliğini sıyırırken, bir elim göğüslerini okşamakla ve sıkmakla meşguldü. serife bile benim külotumu bir an ilkin yapmak için zir sıyırıyordu. Ben bile Serifenin külodunu çıkarıp kalçalarını okşayarak göbeğinden fevk göğüslerine esaslı çıktım. ön gün direk kadar olmuş sikimi eline almış sıvazlıyordu... 


Serifenin üstünde aykırı döndüm ve 69 pozisyonunda pırıl pırıl amına yumuldum. serife amını yüzüme sevap kaldırırken, benim sikim de serifenin yüzüne dudaklarına çarpıyordu. dilim serifenin amının derinliklerine daldığında, serife inlemelere ve Ohhlamalara başlamış, amı vıcık vıcık sulanmıştı. ön gün dudaklarına sürten sikimi kanalıyla yakalamış, sikimin başını öpüp yalıyordu. Ben serifenin amının dudaklarını emip, G-noktasını dillerken,serife aracılığıyla başımı amına bastırıyordu. Bir an dizleri ile başımı sıkıştırıp titremeye başladı. Ağlar kabil inleyerek ve kasılarak orgazm oldu, amı sular içre kalmıştı. Ondan sonra sikimi anca bir emmeye başladı ki, ben bile dayanamadım ve “Geliyorum!” dedim. Sikimi ağzından çıkardığında ben bile fışkırmaya başlamıştım. Menilerim suratına, gerdanına ve göğüslerine bulaştı. ön gün sikimi dü göğsünün arasına yerleştirdi ve dü tarafından göğüslerini sıkıştırdı, sikimi tost yaptı... 


Göğüslerinin beyninde biraz gidip geldikten sonra, dönerek yanına uzandım, başındaki eşarbını çözüp çıkardım ve yüzündeki döllerimi sildim. serife bile inik sikimi avucunun içine alarak gene ovmaya başlamıştı bile. Sikimi sıvazlarken, “Mmmhhh, bunu geniş özledim!” diyordu. Bu arada köle bir elimle pürüzsüz bacaklarını okşarken, bir elimle bile fena cesametli sıfır amma dikleşmiş göğüslerini okşuyordum. Dudaklarımız yeniden buluşup şehvetle öpüşürken, parmaklarım amının deliğini bulmuş ve parmaklamaya başlamıştım. Bir süre, vasat 3 parmağımı amının deliğine sokup, mir parmağımla klitorisi ile oynarken serife inlemeye ve beni üzerinde çekmeye başladı. “Hadi gel, bundan sonra içimde istiyorum!” sanarak titrek sesle yalvarır gibiydi. Benim aygıt bu arada yeni baştan direk kadar olmuştu. Doğrulduğumda serife bacaklarını ayırmış, arasına yerleşmiştim. kadem bileklerinden tutup bacaklarını kaldırdığımda, sikim şişmiş ve kızartılı olan am dudaklarının beyninde adi yukarı kayıyordu. arife elini atıp sikimin başını amının deliğine yerleştirdiğinde, kayganlaşmış amı âdeta sikimi içine çekecekmiş gibiydi... 


Ben çetin bunaltıcı amına sokarken, serife de kalçasını oynatarak muin oluyordu. Yarısı girdiğinde artık dayanamadım ve bir anda yüklendim, hepsini yekten kökledim. Serifeden kısık bir Ahhlama geldi. Doğrusuamının bu kadar da mahdut olacağını on paralık hesap etmemiştim. Serifenin ağzı münhal kalmış, gözleri büyümüştü. devinme etmeden azıcık o vaziyette durdum. Sonra yavaş hafif anlayışsız çekip gene yüklendim. Bunu birkaç kere tekrarladığımda, Serifenin iki eli belime yapışmış, “Hızlı yap, henüz hızlı! Kökleeeee!” diyerek inleyerek, beni her seferinde sertçe kendine esaslı çekiyordu. Ben çapkın çapkın bastıkça, serife, “Sokkkkk! Doldur içimi! Oooohhh, sokkkkk, ne güzellll!” niteleyerek inliyordu. 5-10 an çapkın seri git gel yaptım, sonra henüz da hızlandığımda, ikimizin bile inlemeleri hırlamaya dönüşmüş ve birbirine karışmıştı... 


Birden ön gün titremeye, bacaklarını ve amını kasarak beni içine kilitledi ve orgazm olmaya başladı. O anda ben bile hırlayarak fışkırmaya başladım. İkimiz de bire bir anda boşalmıştık. Serifeyle o gün sabaha denli muhtelif pozisyonlarda 3 sefer felan sikiştik. akşamları bu arada yatıyoruz, eş kişi gibi olduk resmen. Ve âlâ kide asi oğlu gelinine uyup ta Serifeyi evden kovmuş olduguna seviniyorum :)  

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  2. SLM AMINI YALATTIRMAK İSTİYEN OLGUN BAYANLAR ARASIN 0506 190 88 48

    YanıtlaSil
  3. sewişmeyi sikişmeyi sewen ewli çiftler arayın telofonda sikişelim bizde çifttiz 05412502963

    YanıtlaSil