YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

29 Nisan 2010 Perşembe

Kendini Zorla Siktirdi

Kimseye anlatamadığım bu anımı sizlerle paylaşmış olacağım. Uydurma hikâyelerin yazıldığını düşündükçe okumak isteğim kayboluyor. Çünkü çoğu hayal ürünü… Hepsi de birbirine benziyor. Bu anım tek bir kelimesi uydurma olmayan bir anıdır. Okurken gerçek olduğunu düşünüp okuyun. Orta ikinci sınıfa gidiyordum. Babaannem yalnız yaşadığından babam benim onunla yaşamamı, ona can yoldaşı olmamı istiyordu. Ben de babaannemi çok seviyordum. Bunun için senenin on – on bir ayını onunla geçiriyordum. İki göz odalı bahçe içinde bir evdi babaannemin evi. Bahçemizde incir, kaysı, yenidünya ağaçlarından küçücük evimiz adeta ağaçların içinde kaybolmuştu. Yaz gelince babaannem köye giderdi. Kışlık erzaklarımızı temin için… Ben de evimize bekçilik yapardım. Bahçeyi sulardım. Evi temizlerdim.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil