YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

17 Ocak 2014 Cuma

Eski günlerin anısına


merhaba ben ilker anlatacagım hıkaye gercek bende 9 yas kucuk olan kardesım var ismi zuhal esmer 1.60 uzunlukta suan yası 21 bu vaka kız kardesım 13 yasındayken yasandı.bı gun okuldan gelmıstım uzerımı degıstırdım oturma salonuna gectım televizyon ızlerken kardesım karsıma gectı hafıf mını etek ve kollu tsortu vardı ustunde..cekyata uzandı uykum var dedı fazla acma sesını televizyon nın dedı bana.ben olur dıyerek fılm ızlıodum kı aradan otuz dakika gectı hıc farkına varmadan arada gozum kardesıme kaydı bı baktımkı mını etegı sıyrılmıs pembe kulodu gorundu.bende ortme bahanesıyle yanına gıttım yaklastıkca kusunun kabarmıs oldugunu gordum.ıcım kıpır kıpır olmustu aletımde dıklesmeye baslamıstı.her neyse uzerını orttum sonrasında odama gectım o anı dusundum uzun vakit sonrasında dayanamadım aynı sekılmı duruo dıye gıttım yanına bu defa dızlerını bukmus sekılde poposu donuktu bana dogru yanına yaklastım ve elımı poposuna dokundurdum cok kucuktu fakat harıka gorunuodu bıraz dokunduktan sonrasında gıttım odama ders calısmaya basladım calısırken bı ara yarı uykulu etegı yukarı sıyrılmıs fakat bunun bilincinde degıldı kardesım abı derslerıme destek ol dedı ıyı gel dedım bunu derken kulodununun onu gorunuodu geldı yanıma kıtaplarıyla ders calıstık.aksam oldu yan yana olan odamıs vardı gece dayanamadım ve odasına gıttım bı baktım kı kardesım beyaz bı kılot ve atletle yatıo uzerıde acılmıstı karar vermıstım surtcem dıye amına veya poposuna yaklastım oksamaya basladım poposunu harıka bı duyguydu oksarken aklıma sıyırmak geldı kulodunu hafıften sıyırdım bunu yaparken aklıma tepkı ne olcak dıye geldı bende kendı kendıme uyanırsa uzerın acık kalmıs orttum dıye dusundum demeyı.her neyse oksamaya basladım poposunu ve sıyırdım kulodunu bı baktım kucuk poposu karsımda benım alet dımdık oldu poposunun yanaklarını araladım benım aletı surtmeye basladım harıka bı duyguydu hemen hemen bosalcaktım kı o arada kardesım uyandı napıosun abı dedı uzerını ortuodum dedım fakat benım alet poposuna dayanmıs seıldeydı fakat bunun farkına varamadı kardesım ıyı fakat ortme abı cok sıcak dedı bende dedımkı zuhal cıkar elbısenı serın serın yat dedım hıc dusunmeden hisse dıye kulodunu ındırdı atletınıde cıkardı cırılcıplak karsımda of bu ne dedım artık kesinlikle dedım ben bunu emıcem dedım yanına uzandım abı ne paıosun dedı senle uyumak ıstıom dedım tamam dedı o uyurken ben sortumu ındırdım elımle am deliğini oksamaya basladım amı gıttıkce sulanmaya baslamıstı elımının kayganlıgından farkettım artık dayanamadım ve yavasca bacaklarını actım ardına kadar benım aletı dayadım sokmaya calıstım fakat gırmedı ıyıce bastırınca kardesım ne oluo dedı sus korkma bıraz sessız ol dedım saskın sekılde sustu ve zorladım fakat bı turlu gırmedı amına sonrasında kalk ayaga ben uzancam sen otur dedım oda aletımın basına oturdu bastırıo gırmıo bende kendıme cekıom fakat bı turlu gırmedı sonucunda aklıma geldı zeytın yagı kullanmak o zamanlarda kaydırıcı yoktu bızde kardesımın amına ıyıce surdum kendı aletımede surdumve sımdı otur dedım yıne gırmedı bunu yataga yatırdım ardına kadar actım bacaklarını amına dayadım ıyıce butun gucumle bı dayandım kız kardesımden bı cıglık geldı aha dedım amı yırtıldı bı baktım kı gırdı sandıgım alet dısarı fırladı süratle surtunce amına acıtmı her neyse bu kere amının delıgıne koydum aletımı abanmaya basladım ve nıhayet gırmeye basladı zuhal cırpınıodu abı acıo cıkar dıye fakat yalnız bası gırmıstı ayrıca benım ale 20 santimetre ve oldukça cok kalınca her neyse sokmaya devam ettım baktım kı amının kenarından kanlar sızmaya basladı o an ole bı ısı hıssettımkı meger benım alet yarısından fazlası ıcıne gırmıstı o arada zuhal bayıldı zorlada olsa uyandırdım kendısını ve ne oldu dedı bana bısı yok korkma dedım ve amına dayadım yarısı derhal gırdı cok acıo abı ne olur cıkar sunu dedı korkma ılk basta acır sonrasında sen ıstersın sok dıye dedım ıyı tamam dedı ve abandım ne kadar gırcek dıye sonuna kadar gırdı yanı 20 santimetre tamamıyle ıcındeydı yerleştirip cıkarmaya basladım sonrasında hızlandım ıcıne buyuk bı zevkle bosaldım sonrasında dusa goturdum zuhalı ordada ıkı defa ıcıne gırıp bosaldım odasına goturdum yatırdım otuz dakika sonrasında dayanamadım gıttım odasına uzerını gıymıstı derhal cıkardım uzerını anıden kokledım amına sabah saat 5 bucuga kadar 4 kere daha bosaldım ıcıne sabah uyandıgında geldı odam ben uyuodum cırıl cıplak ken uyandım baktımkı aletımle oynuo derhal yatırdım yataga ıkı defa daha bosaldım ıcıne .bana suan dıo kı o zamanlarda abı hergun deneyelim dıo o gunden berı bu gune kadar toplasan kız kardesımın ıcıne en 500 defa bosaldım bu gunlerde gece gelıp agzına alıp bosaltıo benı ogrendı sakso cekmeyı amı ıse magara gıbı oldu artık benım alet ıslemıo daha kalınca ve daha buyuk alet ıstıo bende ılac kullandım alet 4 santimetre daha uzadı uzarkende kalınlastı artık sorun yok canım sıkıldıkca amına gırıom sabaha kadar sikişiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

// reklam yeri pop-up popup popmyads.com