YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

17 Ocak 2014 Cuma

Balıkesirdeki tombul sevgilim


Selam ben 33 yaşlarında 180 uzunluğunda 82 kg esmer atletik yakışıklı Balıkesirde yaşayan biriyim .Üniversite mezunu ciddi bir sektörde çalışan biriyim. Toplumsal ilişkilerim kuvvetlidir bir oldukca hanımefendi dostum olmuştur ama ben şişman kadınlardan hoşlanmaktayım. Bu arzumu gerçekleştirmek için internette arkadaşlık sitelerinde süre geçirirken bir bayanla tanıştım. Kendisi 42 yaşlarında eşinden boşanmış Balıkesirde bir tek yaşayan bir hanımdı. İnternetten söyleşi etmeye başladık. Oldukça hoş söyleşi güvenli ve açıksözlü bir bayandı. Zaman içinde iyice samimi olmuş daha derin konulardan bahsetmeye başlamıştık. Baştanda dediğim benzer biçimde kendisine şişman kadınlardan hoşlandığımı sadece başka ilişkilerim olsada bu şekilde bir arkadaşımın olmadığını ve oldukça dilek ettiğimi anlattım.Hemen hemen ne kameradan ne de yüzyüze görüşmemiştik .Her ilişkimde olduğu şeklinde asla acelem yoktu karşımdakine ilk olarak güvenmek istiyordum.bana kendisid e ilişki aradığını ama çocuk sahibi bulunduğunu çevresinden gizli saklı yaşaması ve güvenmesi icap ettiğini belirtti benim benzer biçimde çekinceleri vardı ve ona hak veriyordum .sohbetlerimiz birazcık daha cinsi mevzularda olmaya başlamıştı .İsteklerimizden arzularımızdan fantezilerimizden bahseder olmuştuk birbirimize .Ben oldukca insan benzer biçimde fit vücutlu güzel hanımefendiler yerine şişman kusurları olan kişilerden hoşlandığımdan bahsederdim .inandırıcı olamayacağını biliyorum ama hakikaten bu şekilde hissediyordum .ince bir belin yerine yumuşacık büyük bir beli göbeği hayal ederdim .chubbyloverank@hotmail.com ik göğüsler yerine sarkık büyük göğüsler beni cezbederdi .pürüssüz vücutlara bakmaz göbeğinde kalçalarında bacaklarında selülitler bulunan bayanları arzulardım .kusursuzluk değildi aradığım kusurlar yaşanmışlıklar istiyordum birbirinin aynı bayanlar yerine kilolu hanımefendileri istiyordum onlarla beraber olmak iyi mi arzulandı klarını onlara hissettirmek kendilerini dünyanın en güzel bayanı şeklinde görmelerini sağlamak istiyordum .taparcasına arzuluyordum bu şekilde bir teni bu şekilde bir vücudu.kendini burun kıvırılan vücudunu küçümsenilen birirydi aradığım sıska hanımefendilerin giyindikleri seksi çamaşırların içerisine girmeyi isteyecek çekinmeyecek utanmayacak bir bayan jartiyer kilotlu çorap benzer biçimde seksi giysiler içerisinde bunlardan taşan vücudunu görmek istiyordum.Ben isteklerimi anlatırken onu görmemiş olduğum için sanırım inandırıcı geldi ve bende öyleyim dedi .kalp atışlarımız hızlanmıştı ve ilk defa kameradan görüşmeye karar verdik .kamerayı açtığımızda büyülenmiştim sonradan dediğine gore 164 uzunlukta ve 85 kiloydu .siyah saçları ve bembeyaz teni vardı gözlüklüydü oldukca insan için güzel sayılmayacak yüzü ve vücudu olduğu halde benim için tam bir ilaheydi.ilk kamerayı açtığımızda üstünde bir t-shirt vardı altını göremiyord um fakat t-shirtünün üerinden bile oldukca belli olan devasa memelerini seçebiliyordum . kollarını kaldırdığında hemen hemen benim bacaklarımın kalınlığındaydı yanında olmak ona dokunmak için neler vermezdim ki. Kameradan birbirimizi görür görmez arkadaşlığımızı daha da ilerletmiş samimileşmiştik.fantazilerimizi birbirimizin üstünde söylemeye başlamıştık chubbyloverank@hotmail.com bu konuşmalardan sonrasında o denli sertleşiyordum ki arzularım en üst ölçüde olyordu . beni en oldukça çıldırtan sözü ise oldukça ıslandığı oldu .normalden fazla ıslandığından yakınma etmiş rahatsız bulunduğunu söylemişti fakat ben o ıslaklığı emmek yalamak içmek istiyordum her bir damlasını ziyan etmeden dakikalarca .Bir müddet daha internetten yazıştıktan sonrasında görüşmeye karar verdik .kendisi beni evine çağrı etti ankarada batıkentte oturuyordu sözleştiğimiz gün yanıma iki şişe kırmızı şarap alarak evinin yolunu tuttum heyecanda ölecek gi biydim sanki lisede aşkıyla buluşacak ergen bir genç şeklinde.kapıyı çaldım ve benim ilahem kapıyı açtı içeriye girdik .hakkaten muhteşemdi .kameradan gördüğümden daha kiloluydu .üstünde dizlerinde bir etek ve blüz vardı ayakları çıplaktı içeriye geçtik. Birazcık söyleşi ettik şaraplarımızı yudumlarken birbirimize ısınmıştık. Yanına oturdum ve yüzünü yüzüne çevirip gözlerinin içerisine bakarak dudaklarından öpmeye başladım .esasen çıldırmak üzereydim dudaklarını doya doya öptükten sonrasında boynundan kulak memelerinden öpmeye başladım aynı anda elimi göğüslerinde giysisinin üstünden gezdirmeye başladım o denli büyüktü ki memeleri tam istediğim gibiydi .daha çok dayanamayıp o koltukta oyururken ben onun ayaklarının altına diz çoktüp ve ayaklarına yavaşça masaj oluşturmaya başladım .senelerdir arzuladığım vücudu ayak uçlarından başlayarak her noktasını öpmek yalamak çabuk etmeden saatlerce tatmin etmek doymak istiyordum .ayaklarını elime aldım ve masaj oluşturmaya başladım kalınca bilekleri vardı ve ayak başparmağını ağzıma alarak emmeye başladım bütün ayağını yalıyordum .emiyordum heyecanlandığını zevk aldığını hissedebiliyordum ayaklarını emerken eteği açılıyor bacaklarının içini görebiliyor fakat amcığını göremiyordum kalınca bacakları birbirine yapışmış kasıklarında amcığını görmemi engelliyordu .ayaklarını yaladıktan sonrasında ayağa kalktım şaraplarımızsdan birazcık daha yudumlamaya başladık slow bir şarkı çalmaya başlamıştı dans etmek isteyip istemediğini sormuş oldum .kabul etti ayağa kaldırdım ve das etmeye başladık.ben 180 o 164 boyundaydı sarıldım ve dans etmeye başlatik aletim o denli sertleşmişti ki onun kilolu göbeğine değiyordu ve çıldırıyordum belinden kavramaya çalışıyordum fakat kollarım yetmiyordu ayakta hem öpüşüyor hemde benim aletim onun yumuşak olağanüstü göbeğine baskı yaparken dans ediyordun sırtında ve sütyeninin altında görmek için dayanamadığım yumuşaklık vardı kat kat olmuştu sütyeninin askısından kurtulan bölgeler fışkırmış gibiydi delirdim ve öylece öpüşerek dans ederek döşek odasına doğru gittik .onu yatağa yatırdım öylece bana bakarken soyunmaya başladım ve yalnız boxer ımla kaldım aletim boxer ımdan fırlayacak gibiydi yüzüstü yatmasını söyledim .ve yavaş yacaş ayaklarından başlayarak öpmeye başladım dizlerinin arkasını yalıyor eteğinin üstünden kalçalarını poposunu okşuyordum .selülitli bacaklarını kalçalarını görmek için sabırsızlanıyordum öperek yukarıya doğru çıkıp bacaklarını okşadım kalçaları açılmıştı eteğini yukarıya kadar sıyırdım devasa selülitli olağanüstü kalçalarını okşamaya başladım elimle masaj yapıyor ara sıra kalçalarını yalıyor öpüyordum yüzünü döndürmeden üzerindekini çıkardım yalnız sütyen ve kilotuyla kalmÄ �ştı beyaz bir dizi giymişti kilodu oldukca büyüktü boxer ımı çıkardım çıplak kalmıştım kalçalarının üstüne oturdum aletim onun müthiş kalçalarına değiyordu sıcaklığı yumuşaklığı beni çıldırtıyordu aynı anda eğilip sütyeninin arkasını çözdüm sırtını belini yalayarak yukarıya doğru çıktım ensesini öpüyor yalıyordum müthişti .yüzünü dönmeniz tarihi gelmişti yüzünü döndü ve beni daha da çıldırttı sütyeni de çıkarmış yalnız kiloduyla kalmıştı yatıyor olması durumunda memeleri göbeği kocamandı ve dayanamıyordum o büyük göğüslerini öpmeye yalamaya başladım gönbeğini okşuyordum yumuşacık göbek deliğine dilimi sokuyordum bir elimlede aşağılara inip amcığını okşuyordum o denli etli ve büyüktü ki.dediği benzer biçimde oldukca fazla ıslanmıştı daha ilkin asla görmediğim kadar kilodu sırılsıklamdı gözle bile görülebiliyordu .çamaşırındaki ıslaklık .bense kilodunu ç ıkarmadan ilkin am deliğini kilodunun üstünden iyic okşamak kilodunu ıslatmak amının kokusunu kiloduna koymak istiyordum kollarını geriye doğru uzattım o kalınca kollarını öpmeye başladım koltuk altı hafifçe kıllıydı sanırım 3-5 gün ilkin traş etmişti birazda terlemiş ıslanmıştı fakat kadınımın ter kokusu bile benim için bir afrodizyaktı koltuk altını bile yaladım hoşuma gidiyordu hazzı kokusu .amının yakını bacak içleri koltuk altı kilolarından ötürü hafifçe kararmıştı bu imaj beni iyice tahrik ediyordu .yavaşça sırılsıklam olan kilodunu çıkarmaya başladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

// reklam yeri pop-up popup popmyads.com