YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

16 Ocak 2014 Perşembe

Kameramla ilk denemem


Antalya da tatilimi geçirmekteydim ve burada yaşımın da vermiş olduğu hareketlilik ile kızlara yaklaşmaya çalışıyordum. Tatile 2 dostum ile gelmiştim ve güzel bir otelde kalmaktaydık. Tatile ulaşmadan önce sırf kızlarla birlikte imaj elde etmek için sıfır bir Kamera almıştım. Yapmama ihtiyaç duyulan bu kamera ile güzel videolar çekmekti. Bunun içerisinde ortama alışmam ve kendimi buna derhal yönlendirmem gerekiyordu. Tatilin ikinci günündü ve ben kameramla birlikte otelden çıkmıştım. Dostlarım yüzmek için denize gitmişlerdi. Benim aklım ise sadece bir kız yakalamaktı. Bunun için ortama bakmaya ve bu şekilde birini aramaya başlamıştım. Ortam hakkaten kalabalıktı ve hepimiz neredeyse  bir biri ile komünikasyon halindeydi.Birden gözüme tek başına güneşlenen ve elinde kitap olan yaklaşık 23-24 yaşında bir kız takıldı. Bunun içerisinde derhal yanına gitmeye başladım Kamera kapalı durumdaydı. Yanına yaklaştım ve kibarca selam dedim. Bana gülümsedi ve slm dedi bu hakkaten hoşuma gitti ve beni daha da cesaretlendirdi. Nasılsınız dedim ve iyiyim güneş ve kitap mükemmel daha ne olabilir ki dedi. Bende gülümseyerek, “evet hakikaten daha iyisi olması imkansız dedim” ve koyu bir sohbete girmek üzereydik. Tek misin? Yoksa arkadaşların var mı? Diye sormuş oldum. Şuan tekim ailemle geldim tatile fakat onlar oteldeler dedi. Ben birazcık çekindim şu demek oluyor ki akrabalarım söylediği süre. Hemen sonra devam ettim; “ nereden geldin buraya dediğimde bana İstanbul’dan yanıtını verdi.Yanlış anlamayın beni Kameramla çekimler yapıyorum aynı vakit da bende İstanbul da bir “Mankenlik ajansın da “ çalışıyorum dedim. Bu halde bir yalanın etken olacağını düşündüm. Hadi ya iyi mi peki vaziyet şu demek oluyor ki iyi para kazanıyor musun? Dedi bana. Bende evet burada esasen maksat hem dinlence hem iş. Kısaca sizin şeklinde hoş bir fiziğe haiz olan kadınları ajansa yönlendirmek için uğraşıyorum dedim. Bana gülümsedi ve teşekkür ederim fakat benim o işlerle işim olmaz dedi. “ Yanlış anlamayın beni hani bazılarının iznini alarak bir tek fotoğraflarını çekiyorum dedim ve sizlerin de çekebilir miyim diye sormuş oldum.” Ilkin düşündü kısaca kararsız kaldı; Peki bu resimler ne oluyor dedi. “Ajansa götürüyorum ve size beğendikleri vakit para da veriyorlar dedim.” Şaşırdı ve “ aaa hakkaten iyiymiş diyerek güldü”. Bende istersen tecrübe etme tecrübe edelim dedim. Düşünmeye başladı ve tamam birkaç resimden bir şey olmaz diyerek onayladı. Derhal aklıma otelin peşinde ormanlık şeklinde yeşillikler vardı orası geldi ve; “  İstersen şu alanda çekelim daha organik olur yeşillikler flan dedim.” Tamam olur dedi ve o alana geldik. Şansıma kimse yoktu ve ben derhal başladım; “Şöyleki karşıma geçin ağaçlara doğru ve bana hafifçe gülümseyin dedim.” Başladım resmini çekmeye ve ondan sonra tamam yeter bu kadar dedim. Sizden bir ricam olacak hakkaten fizik olarak oldukca iyisiniz doğrusu manken olarak devasa yükseklikte paralar kazanabilirsiniz dedim. Bana güldü fakat aklına yattı gibiydi. Iyi mi diye sordu? Bende; “ Ben size destek olacağım ama derhal olmayabilir dedim fakat ben baskı yaparsam olur” dedim. Gülümsedi bana.Bende derhal; “ Aleni olmak isterim size daha ilkin Seks yaptınız mı diye sormuş oldum. Birazcık suratı asıldı ve “Hayır fakat niçin soruyorsun” dedi. Bende “yanlış algılama mankenlik doğrusu modellik dünyasına atılım yapmanda daha ivedi yarar sağlamam için benle cinsellik yapar mısın? “ diye sormuş oldum. Saçmalama diyerek bana yanıt verdi fakat ben yanlış idrak etme lütfen bir tek oldukça azca ileri gitmeden diye üsteledim ve düşünmeye başladı. Iyi mi kısaca diye sordu? Bende yalnız Arkadan olarak azca biçimde yaparım dedim. Yok saçmalama dedi fakat ben para kazanmak için bunu istemez misin? Diye sormuş oldum. “Tamam fakat Condomla yaparım bir tek” dedi. Tamam dedim yanım  da Condom vardı ve ağaca doğru geçti. Soyundu tamamen kilodunu ben çıkardım ve domaldı yavaşça. “Kondo mu tak dedi bana”. Ben derhal taktım ve birazcık elimle okşadım bunu ondan sonra o doyumsuz zevke ulaşmak için sokmuştum götüne. Birazcık acıdı fakat ben devam ettim bana yavaş diyordu. Bununla beraber kameramla çekmeye başladım ve birazcık daha meydana getirmeye devam ettikten sonrasında “azca iler git dedim ve Kondomu çaktırmadan çıkardım anlamadı ve kondomsuz oluşturmaya devam ettim.” Bağırdı biraza ben hızlandım ve boşalmıştım içerisine derhal döndü ve kondom nerede diye bağırdı ben çıkardım dedim”. Kızmaya başladı ben elimde görüntülerin var dedim ve başladı ağlamaya ben uzaklaştım derhal…

1 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil