YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

17 Ocak 2014 Cuma

Sude ile arzulu anlar


O dolgun dudaklarini cenesinden yavasca kendime cekip öpüsmeye basladik bi vakit sonrasında öpüsme fln kalmadi resmen dudaklarimizi yoluyorduk.onu yavas yavas soymaya basladim ve kendi üstümdeki kazagi cikardim.bir tek külotu kalmisti üzerinde gögüslerini yalamaya uclarini dilimin icinde cevirmeye basladi oda bir eliyle ensemden bastiriyor bi yandanda kasiklarimi oksuyordu sonrasında onu yataga uzattim hic konusmuyorduk yalnız iniltisi vardi odanin icinde belliki uzun zamandir sevismemisti.uazttiktan sonrasında göbeginden gögüslerine dilimle ciktim ve vajinasini parmaklamaya bi yandanda gögsünü boynunu kulagini emiyordum zevkten ucacak gibiydi sanki titremeye baslamisti bi ara kasiliyoru ben devam ettikce sonrasında birden beni üzerinden itti elimden tutup ayaga kaldirdi ve önümde egildi kemerimi cikartip aletimi eline aldi.cok büyük bi aletim yok fakat fenada degil 19-20 santimetre civari,her neyse acemice yalamaya basladi belliki daha ilkin yapmamisti.sonrasında yataga uzandik ordada birazcık yaladiktan sonrasında kafasindan tutup kendime cektim ve üstüme oturttum ve kalcalarindan asagi dogru bastirdim icin sicacikti ve cok dardi ayrıca o inliyordu bi vakit hareketsiz kaldik sonrasında ayaklarini yere döner hale getirdi yavas yavas oturup kalkmaya sonrasında hizli sekilde oturup kalkmaya basladi,ben erken bosalip rezil olmamak icin kontrolu elime almaliydim derhal üstüme cektim öpüsmeye basladik sudede o sorada gögüslerimiz birlesmiken yalnız kalcalarini yukari asagi yapiyordu bi spüre bu şekilde devam ettikten sonrasında onu ters edip üste ciktim fakat vajinasi vicik vicik olmustu aletim üzerine uzanir uzanmaz kendiliginden rotasini bulmus ve dibini görmüstü sude altimda inlerken ben de geliyordum bosalicam dedim,sude icime bosla ne olur derken ben son damlalarimi icine akitiyodum,resmen kenetlenmistik ve aletim kücülene kadar öylece kaldik.sonrasında ben dusa girdim sude arkamdan geldi bi su dönünüp ciktik ve tekrar sevismeye basladik sude daha basit advranmaya basladi aletimi bi evvelkinden daha hevesli yaliyordu sanki,hepsini agzina almaya calisoyrdu fakat sigmiyordu bi ara tasaklarimi yaliyor sonrasında dilini hic cekmeden aletimi yaliyordu tam hazir hale getirdi ve ben onu birazcık sert bi hareketle önümde domalttim,bu hareket belliki hosuna gitmisti sudenin cünkü ben onu domaltirken kafasini cevirip sehvetle bakmisti bana ve bende onu sert sikecektim.kalkmis olan aletimi vajinasina sürdüm ip islakti kayarak girdi normak gidişatta basladim cünkü erken bosalmak istemiyordum sonrasında bi elimi beline bastirip hizli sekilde vurmaya basladim iniltileri arttikca sertlesiyordum sudede o sirada basini yataga iyice gömmüs kalcalarinida olabildiginde yukari kaldirmisti ben vurdukca yatagin gicirtisi sudenin gicirtisina karisiyordu.sonrasında yavasladim ve aletimi tamamen cikardim göt deliginde gezdirmeye basladim,daha ben sormadan hayir dedi fakat bi kez aklim takilmisti arkadanda yapmaliydim fakat onuda kirmak istemiyordum,cok hevesli oldugumu anlayinca tamam fakat cok yavas ol dedi ilkin parmaklarimla genislettim sonrasında tükürükleyip yavasca ucunu sokmaya basladim daha kafasi tam girmisti derken biren ciglik atip kacti altimdan.bu kadar sey yaptik etrs iliskide olmayiversin dedi tamam dedim ve onu yine yalayip kivaama getirdim aletimi yikayip yalattiktan sonrasında altima alip sert bi sekilde vurmaya basladim ikimizde müthis zevk aliyorduk sude kasilmaya basladiginda bende gelmek üzereydim belliki oda yaklasmisti nerdeyse ayni anda bosalmistik ve onun bacaklari benim belime sariliydi.öylece kalakaldik. Sabah,bizi ayri odalara yerlestirip ayni odada uyandiran otel görevlisinin yüz hali aklima geldikce hala gülüyorum.

4 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Doruk ben, boy 1.85 spor hocasıyım resimler bana ait. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim.Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) 19cm kalın, sesli arama yapabilecek olanlara özelden açık resim atabilirim.

      Sil
  2. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil
  3. SLM AMINI YALATTIRMAK İSTİYEN OLGUN BAYANLAR ARASIN 0506 190 88 48

    YanıtlaSil