YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

17 Ocak 2014 Cuma

Tava yuvarlandı Ahmet sevgiye çaktı.


.Ben bir kıraathane sahibiyim ve arkadaki dükkanların birinde muhteşem bir yazman var.Bigün ben oraya çay götürdüm ve fiş almak için sevim kadını bekliyordum ve yanlızdı her neyse fişi verirken keşke siz . alsaydınız dedi bende niçin dedim yeni oje devam etmiş onun içinmiş,benimde aklıma bir ibnelik geldi ve ona sunu sormuş oldum "ya siz hanımefendiler bu uzun tırnaklarla iyi mi basit ediyorsunuz"oda bana yalnız ben kendi adıma konuşayım tuvalette fazlaca zorlanıyorum dedi ve ben sok oldum iyi mi kısaca dedim tahriş oluyor deyip güldü.Fakat ogünden sonrasında hep onu düşünüp 31 çektim artık 31 çekmekten kafası soyulmuştu bilinen at yarrağı benzer biçimde olunca zor oluyor her neyse aradan baya süre geçti ve sevimle çarşıda karsılaştık selam verdi bende derhal ogünü aklıma getirip benimle bir yiyecek yermisiniz diye sormuş oldum ok dedi.Yemekte konuşmalar ilerledi ve mevzu sexse geldi ben o arada mini etekli olan sevimin bacaklarına bacağımı deydirdim ve muhteşem bir his oluştu içimde ve benim mokar kalktı.oda reaksiyon vermedi ona bizlere gidelimmi dedim ve bana oldukca hızlısın dedi ve bacaklarımı oksa dedi kalabalıktı fakat masanın altından kim görecekti her neyse ben basladım oksamaya fileli çorabı vardı ve fazlaca tatlı görünüyordu.birazcık daha zaman geçirip çıktık ve ben asla yapmadığım bir şeyi bir am için yaptım taksi çağırdım 250gr am erkeğe katliam bile işletir.her neyse taksiye bindik ulan benim duka kalktı ben ona bakıyorum o benim dukaya elini aniden sikime attı ve allahhhhh diyuuuumm saaahaaa kafayı yedim la bizlere gittik ve ben ona banyoya girelimmi dedim ok dedi seninim artık istediğini yapabilirsin dedi benim gayem onun o adana karpuzuna benzeyen tıyızına çakmaktı banyoya girdik basladık yalaşmaya oldukça iyisinn diyeee bağırıyordu ben ona amcığını değil götünü sikeceğim dedim yavaşşşşş dedi neoldu kısss dedim ben iyi mi rahatlayacağım dedi hımmm ilkin önden dedi. ilkin . yaladım ve bızırıyla oynadım delirdi amcık oldukca sıcaktı oldukca güzeldi derhal girdim çığlıklara boğuldu.ağzına verip bosaldım orospu fazlaca güzel sömürüyordu ben tabiii göt göt göt diye tutturdum tamam be tamam dedi fakat yavaş dedi tamam dedim ulan sabunla,tükürükle girmiyor küçücükmüş dedim yarrağı yedik girmiyo kafasını bir soksam gerisi gelecekte . orospuda gülüyor bizler sokmaya çalışıyoruz o orospuda kendini sıkıyormuş sonrasında kendi eliyle sokturdum 2 defa daha çaktım ve artık bende pil sonlanmış oldu dedim o daha doymamış mastürbasyon yapıyordu oha dedim oha her neyse bu ilişkide burada sonlanmış oldu fakat devamı gelecek .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

// reklam yeri pop-up popup popmyads.com