YORUMLAR

HERHANGİ İLETİŞİM BİLGİSİ İÇEREN YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR !

17 Ocak 2014 Cuma

Doya doya vurdum


Nette chat yaparken tesadüfen gay kanalını buldum.İçimde bir merak oldu.Daha ilkin Kuçukken yasadıgım deneyiminde etkisiyle gaykanalına girdim.AP bulunduğunu söyleyen biri ile tanıştım.Bende daha ilkin tecrübem olmadıgından tercihimi ap olarak söyledim.Randevu yerinde ikimizde devam etme sonucu aldık.Evine gittik.Soyunup öpüşmeye başladıktan sonrasında iyice alıştım.ilk oralsxi ben yaptım.fazlaca komplike duygular icinde.fakat karşımdaki bireyin nazik ve anlayışlı yaklaşımıyla istekle devam ettim.ağzımda buyuyn o şey ilginç bir his verdi.Sonrasında bana arkadan sürterek boşalmak istedigini söylediginde coşku doruktaydı.Başta konusmamıstık aksine analsx istemedigimi söylemiştim.fakat ona hayır diyemedim.yatakta domalmıştım.başımı eğmiş kalçamı kaldırmıştım.cok hevesli durdugumu bana arkamdan istiyormusun sen diye sorunca anladım.kendime geldim sorunca Düşündüm yinede merak vardı icimde.fakat utandım evet diyemedim.hayır dedim oda ısrar etmedi.surterek boşaldı.o günden sonrasında eylemsiz duygular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

// reklam yeri pop-up popup popmyads.com